Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
lei av regn og plussgrader
#54254 04/12/2006 9:53 AM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

nå he d hølja ned i vikusvis, og d he ikkje vøre kvitt gull som he dette ned frå oven... eg bjøndar å bli grundig lei, hadde d vøre kaldt ha me hatt sno i metervis..før å prøve å få d litt kaldare oppmodar eg alle t å ha uppe frysboksen heime og alle andre stader dikkon æ innom,slik at regne kanskje snart bli t sno..på førehand takk!!

Varmere stuer for en bedre vinter!
klippe-thor #54255 04/12/2006 10:41 AM
Fersking
Fersking

Du har ikke tenkt på at det da bare vil bli enda varmere siden de vil overarbeide seg med å prøve å kjøle ned luften?

Nei jeg forslår heller at samtlige husstander installerer varmepumpe og setter den på maks. Prinsippet bak de er jo at de henter varme ute og sender det inn. Får vi opp temperaturen til ca 30 i samtlige husstander i Norge burde vi få utetemperaturen ned med hvertfall et par grader, og det holder til å få snø istede for regn mange steder.

Noe må gjøres!
klippe-thor #54256 06/12/2006 9:42 PM
Entusiast
Entusiast

Det er kanskje ikke en bombe, men det har vært drittvær i Bergen nesten hver dag siden OKTOBER. 10 grader, regn og vind er ikke akkurat positivt. Voss mitset masse snø og Eikedalen kommer vell ikke til å åpne på en stund enda.. Vet ikke hva, men NOE må gjøres!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå