Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
En halvartig historie
#54143 07/02/2007 2:09 PM
rangle Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Det er ikke alltid like lett å få med seg alt. Mye morro er sagt på bakgrunn av enkle, men grunnleggende misforståelser. Som for eksempel misoppfattede tekster sangtekster (den beste jeg har hørt om er U2`s "she moves in mysterious ways" som ble oppfattet som "Sheena, the mysteriuos whale")

Velvel, det jeg egentlig ville fram til var en liten historie om en mail jeg fikk fra ei kjeks som frekventerer Bogstadveien hyppig og er ganske så tidlig ute med det meste. Litt sånn Paris Hilton goes Norwegian.

På grunn av sin innovative iver har hun oppdaget at hun er litt på kollisjonskurs med siste vintrers fashion når hun poser oppi Hemsedal. Søt lue og ballettski var plutselig ikke kult nok, så her om dagen kom det som sagt en mail med et bilde av knætta med en litt for stor sweethjelm påmontert noen aldeles nydelige Guccigoogles. Hun kunne fortelle at hun også hadde handlet på noen store, lange ski fra K2. Jeg måtte jo høre hvilken modell, og svaret kom kjapt: "Z-Pistoils !!! :-) Skikkelig flatski!!!" Det tok faktisk noen sekunder før jeg skjønte hva hun mente, at hennes Z var det vi andre kaller Seth, men jeg viste jaggu ikke hva jeg skulle svare på noe slikt, så jeg bare gratulerte og sa at de går jo for å være skikkelig råflate. Så forhåpentligvis er det flere som får seg en god latter utover vinteren, når hun ladder sin spisse tunge med begreper som lange, råflate ski for å beskrive sine nyinnkjøpte Zorro`s.

Så sånn er det.

Håhoi!!
rangle #54144 07/02/2007 2:47 PM
Ringrev
Ringrev

Z-pistolene er jo skikkelig råflate!! Noe av det flateste man kan få egentlig..! Skulle ønske jeg hadde så flate ski.. :O/

Ho mener jo...
rangle #54145 07/02/2007 2:52 PM
Medlem
Medlem

...fatski. De er så brede at de kan brukes som fat lol :-)

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå