ok, nå har jeg sett mange innlegg her inne der folk spør om hvilke ski de bør handle inn.det er jo (selvfølgelig) de samme skiene som går igjen blant freeride skiene, som ved park/jibbe-skiene...
men så skjer det noe. jeg går inn på sida til pep fujas og ser på en av forfilmene til filmen deres, men hva ser jeg?!jo, dem kjører k2 hellbent (som jo er en forgudet STORFJELLS-SKI)i parken!og så tar de med seg k2 fujative opp i pudderet og det ser jammen ut som et funker riktig så bra å jibbe med hellbent, og svinge i pudder med fujative!
da slår det meg: har vi rett og slett blitt ekstremt firkanta på hvilke bruksområder forskjellige ski har.i friflyt's skitest, ble det nevnt at fujative var "håpløs" å ta svinger i pudder med, men det ser neimen ikke ut som Pep slter med det...er det rett og slett en bløf dette her.. at vi MÅ ha to par ski om vi skal kjøre 50/50 park og BC.
er svært takknemnlig for dem som gidder å lese igjennom dette og evt. skrive sitt synspunkt...tenkte dette var et aktuelt tema og ta opp i disse dager:wink (da folk kjøper ski for sjorta, og litt til, kanskje helt unødvendig)