Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Søker kompis
#53531 10/04/2008 1:35 PM
laci Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei,jeg er nytt til randonee og tenkte jeg kunne prøve å søke en eller flere kompiser som er interesert i randonee og også fotografi her. Jeg er frilans fotograf i tilleg til min vanlig job (jobber som analyst programmer i Oslo) og fra mine reiser vet jeg at det er mye lettere om resten av folk i team er også interesert å stoppe av og til for å ta bilde. Man følles ikke som alle må vente bare på han.

Jeg tenkte å komme i form på wylerløypa/tryvan, ta den opp to tre ganger i uka og kjøre til Hemsedal/andre steder i helgene. Jeg har alt utstyr som trenges, nå er det bare å ha noen å ha det moro med..

for referance, noe bilder fra mine reiser finnes her: http://lacina.net/

Kjøp billett til High Camp
laci #53532 10/04/2008 2:35 PM
Ringrev
Ringrev

Bli med på toppturfestival på Turtagrø, verdens største samling av toppturfrelste mennesker, utlån av utstyr og ekstremt høy hyggefaktor.

Alt burde ligge til rette for å kunne komme i kontakt med en toppturkompis her, det er sikkert flere som er fotointeresserte der også.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå