Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Hemsedal leie?
#53396 01/08/2008 11:03 PM
mariann Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Prøver å finne et sted å bo i Hemsedal eller omegn for i vinter, to personer. Noen som har noen ideer om å gå fram om man ikke har tid til å reise til hemsedal i sommer for å lete? Helst dusj og do, men ikke noe must....

Re: Hemsedal leie?
mariann #53397 04/08/2008 1:57 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Hei,

Jeg har en leilighet i Grøndalen som jeg vurderer utleid enten for hele sesongen. Leiligheten er kliss ny, og har to soverom og kjk/stue. 50 kvm. Jeg er usikker på hva jeg skal ha i leie, så du kan jo evt. skissere hva du/dere har i tankene.

Alternativt så vurderer jeg å leie ut leiligheten for sesongen, men bare hver andre helg. Saken er nemlig den at vi nettopp har blitt foreldre og dermed ikke ønsker å være på fjellet hver helg (men annenhver). Dermed åpner det seg en mulighet for en litt alternativ sesongleie. Prisen vil naturligvis også bli noe lavere. Vår plan er i så fall å bruke leiligheten annenhver helg + romjul + påske. Vinterferie + hele mars vil stå tom. Da er vi i Sør-Afrika.

Tenkte jeg skulle sjekke med Hemsedal Booking hva som var markedspris.

Mvh

Espen

PS! Dersom det er aktuelt, svar gjerne på espen.skorstad@cut-e.no

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå