Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
"Ekstremsport" på NRK - Bedriten produksjon!!
#53388 18/09/2008 7:44 PM
Entusiast
OP Offline
Entusiast

Ok, first things first: fin ide, og programmet må bestå siden det er det eneste av sitt slag på de vanlige kanalene. Men kjære NRK, prøv da å få inn noen folk som kjenner miljøet bedre enn de folka som jobber der i dag! Ja, ok, de får tak i de rette utøverne og rapporterer fra en del viktige begivhenheter, men dere må få opp kvaliteten på produksjonen! Shabby klipping med korte "støt" av musikks om for det meste høres ut som de rota fram i containeren til Free Record Shop... Kom igjen NRK! Tør å satse litt da... wink

Nrk
Peddyslate #53389 18/09/2008 9:15 PM
Fersking
Fersking

Jeg synes NRK har gjort en fin jobb jeg da.Men jeg er jo bare fornøyd så lenge det er noe å se på.

Re: "Ekstremsport" på NRK - Bedriten produksjon!!
Peddyslate #53390 08/10/2008 12:53 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Jeg synes det er tøft at den gode gamle konservative statskanalen satser på ekstremsport! NRK er, etter min oppfatning, den eneste kanalen som viser sport som strekker seg litt utenfor det mest komersielle.

Peddyslate #53391 09/10/2008 12:42 AM
Entusiast
OP Offline
Entusiast

Joda! Alt mer en ingenting er bra, men det lille de kom med var ytterst marginalt. Håper de tør ta hardere i ved neste anledning.

Dette er feilslått kritikk!
Peddyslate #53392 09/10/2008 8:58 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

La oss ikke gi NRK tyn nå, for at de tør å ta tak i noe annet enn fotball. Sportsmessig er fatisk NRK den eneste interessante tv-kanalen i Norge, nettopp fordi de tør å omtale andre sporter. Jeg syns ikke vi skal motta dette storveies synet på sport ved å gi dem tyn for feil musikk eller at de ikke vet forskjellen på trase og slopestyle-course.

Takk til NRK for at dere forstår at vi driver med andre ting enn fotball og langrenn i Norge og verden.

Peddyslate #53393 09/10/2008 9:32 AM
Entusiast
OP Offline
Entusiast

For all del! Bra at de tør! Men prøv hardere neste gang så kanskje det ikke ser ut som noe medialinja på en videregående skole kunne laga. Hvilken musikk man måtte bruke spiller egentlig liten rolle, men et klipp som begynner og bryter av brått midt inne i et riff er for jalla. Slapp og lite engasjerende filming av folk som ikke helt ser ut til å vite hva de filmer faktisk går ut på etc. Mye oppmerksomhet viet til turen ned til hoppet, men så klippe halvveis ute i det!?

Jeg syns overhodet ikke at det er nok at det å gjøre litt mer enn ingenting kvalifiserer til skryt. Det kvalifiserer om noe til mindre tyn enn dersom man virkelig ikke gjorde en døyt. NRK er på mange måter rette kanalen for å ta tak i "ekstremsport" og gjøre det mer tilgjengelig, så jeg håper virkelig de tør gjøre en bedre jobb neste gang.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå