Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Marked - Bruktmarked
#53221 18/02/2009 5:29 PM
Animal Offline OP
Ivrig
OP Offline
Ivrig

Jeg har registrert at på "Bruktmarkedet" annonseres det ofte helt nytt og ubrukt utstyr. Selv har jeg en sådan annonse uteliggende. Den har prisforlangende "Gi bud". Dette gjelder totalt ubrukt og siste modell. Synes det er merkelig at ingen viser interesse. Derfor:

Er det sånn at de fleste ser på "Bruktmarkedet" som kun et bruktmarked? :wink :cool

Hadde det vært en god ide å skifte navn til "Marked" og deretter skilt mellom brukt og fullstendig nytt?

Re: Marked - Bruktmarked
Animal #53222 18/02/2009 5:39 PM
Entusiast
Entusiast

Godt poeng egentlig!

Sålenge det er privat person som selger og ikke et firma som selger. Finn.no var jo marked først fremst preget av privatpersoner som la ut annonser, nå er det veldig mye firmaer som legger ut annonser der, føler dette ødelegger litt. Alle de har jo egne nettsider, og det funker jo først og fremst som reklame for dem. Heldigvis kan du velge å se prive og forhandler annonser.

Håper bare det ikke blir slik her på friflyt's bruktmarked, at firmaer begynner å legge ut annonser. Heller ikke såkalte "storselgere" som kjøper inn i stort kvantum og legger ut annonser overalt for å få reklame siden de ikke sitter med nettside selv. Det er vel det jeg vil frem til : )

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå