Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
MODERATORER ØNSKES
#53186 15/11/2008 12:43 PM
Veteran
OP Offline
Veteran

Nå har jeg sett meg så Jævli lei alle dritinnlegga den siste tida. Nå ligger det faktisk hele 5 innlegg ved siden av hverandre fra idag som BARE er piss! Greit nok, folka som har lagt de ut er 12 år, men likevell. Det burde jo være mulig å få to-tre moderatorer som kan bruke slettefunksjonen aktivt!? Og også eventuelt gi advarsel til brukere. Disse moderatorene burde være brukere som har vært seriøst aktive på forumet lenge, noe tilsvarende hva www.diskusjon.no har.

Dette må være noe som er mulig å få til, Fri Flyt?

PS: kunne vel kanskje sendt dette som en mail til en av de nåværende moderatorene, men ved å legge det på forumet kan kanskje andre komme med innspill om de er enige eller ikke:)

Re: MODERATORER ØNSKES
[hodlekve] #53187 15/11/2008 12:51 PM
Entusiast
Entusiast

Søk, og du vil finne.

Har ikke skjedd noe siden den gang.

[hodlekve] #53188 15/11/2008 12:56 PM
Entusiast
Entusiast

Istemmes! Friflyt-forumet har vært heldig med veldig bra signal til støy forhold, men nå begynner det å bli mye piss her.

Det som egentlig trengs er vel en oppgradering til en skikkelig forum-software med grunnleggende funksjoner som ignore, youtube/vimeo-embed, tagging, mulighet til å redigere/slette egne innlegg osv...

ENIG
[hodlekve] #53189 15/11/2008 1:13 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Helt enig, mort1 er vel en av de mer seriøse brukerne her. Han eller lignende typer kunne sikkert fått noen moderator funksjoner ass

Moderatorer NÅ!
[hodlekve] #53190 15/11/2008 1:41 PM
Avhengig
Avhengig

Sitat [hodlekve]:Nå har jeg sett meg så Jævli lei alle dritinnlegga den siste tida. Nå ligger det faktisk hele 5 innlegg ved siden av hverandre fra idag som BARE er piss! Greit nok, folka som har lagt de ut er 12 år, men likevell. Det burde jo være mulig å få to-tre moderatorer som kan bruke slettefunksjonen aktivt!? Og også eventuelt gi advarsel til brukere. Disse moderatorene burde være brukere som har vært seriøst aktive på forumet lenge, noe tilsvarende hva http://www.diskusjon.no har. Dette må være noe som er mulig å få til, Fri Flyt?PS: kunne vel kanskje sendt dette som en mail til en av de nåværende moderatorene, men ved å legge det på forumet kan kanskje andre komme med innspill om de er enige eller ikke:)

You and me both!

Jeg er seriøst drittlei selv alt det latterlige pisset som enkelte skriver her.

FriFlyt lar det jo også pågå i fred. Jeg skrev en ganske velbegrunnet e-post til FriFlyt på torsdag om å få vekk et par av profilene som kun bidrar med kødd. (Gidder ikke skrive navn på hvem)

Men, de er her fremdeles...

Så, det kan se ut som det er fritt frem for vås og piss!

Er for øvrig totalt enig med deg i at det må moderatorer på plass her.

Synd at det ikke kunne ha fortsatt som det har gjort de snart to årene jeg har vært medlem her; positive folk som bidrar med innlegg, istedet for barnslige tullinger som ikke har en dritt å komme med.

:sad

PS! Jeg driter i om folk er 12 år. Man vet likevel hva man driver med. Man vet forskjellen på å oppføre seg som folk kontra som drittsekker som kun kødder.

Jeg gjorde selv kødd når jeg var på den alderen; men visste jeg at det ikke var bra? Visst faen!

[hodlekve] #53191 15/11/2008 4:48 PM
Veteran
OP Offline
Veteran

Sitat Captain Slow:http://www.friflyt.no/index.php?pagenr=32&threadnr=183344Har ikke skjedd noe siden den gang.

hehe, ja vet:) svarte jo i den tråden og

[hodlekve] #53192 15/11/2008 5:06 PM
Medlem
Medlem

Syns vi burde få nFF standar her og jeg smile

[hodlekve] #53193 15/11/2008 5:14 PM
Entusiast
Entusiast

Det trengs moderatorer her ja!

Det antydes at det bare er noen av oss som er grinete "gamliser" (Jeg er 26... Hæææ?) som ikke tåler en spøk. Hadde det nå ennå vært fnugg av humor i det! Det er så mye som bare er masete territorial pissings og råttent møl fra folk som er mer opptatt av å demonstrere hvor real de er eller noe! Det skal ikke være sånn at man må tråle inn og ut for å finne tråder med noe poeng i det hele tatt! Joda, seff er det ikke noe galt med tråder som ikke nødvendigvis er så forferdelig nyttig eller relatert til noen typisk ff-aktivitet, men det finnes en grense hvor man innleggene ikke hadde blitt noe dårlgiere om de hadde vært skrevet med albuene.

Hvis brukere ikke har sans eller evne til å bruke skjønn i sånne gråsoner så MÅ det være moderatorer her!

Jepp
[hodlekve] #53194 15/11/2008 6:51 PM
Avhengig
Avhengig

Sitat Peddyslate:Det trengs moderatorer her ja!Det antydes at det bare er noen av oss som er grinete "gamliser" (Jeg er 26... Hæææ?) som ikke tåler en spøk. Hadde det nå ennå vært fnugg av humor i det! Det er så mye som bare er masete territorial pissings og råttent møl fra folk som er mer opptatt av å demonstrere hvor real de er eller noe! Det skal ikke være sånn at man må tråle inn og ut for å finne tråder med noe poeng i det hele tatt! Joda, seff er det ikke noe galt med tråder som ikke nødvendigvis er så forferdelig nyttig eller relatert til noen typisk ff-aktivitet, men det finnes en grense hvor man innleggene ikke hadde blitt noe dårlgiere om de hadde vært skrevet med albuene.Hvis brukere ikke har sans eller evne til å bruke skjønn i sånne gråsoner så MÅ det være moderatorer her!

Well said!

Og ikke mulig å være annet enn enig.

(Vel, mulig er det nok, men da er man trolig en av de som ikke er her på FriFlyt for å bidra likevel)

[hodlekve] #53195 11/01/2010 9:22 PM
Fersking
Fersking

Syntes vi kan ta opp den her igjen!

Det har pågått en liten diskusjon i en av trådene her de siste dagene. Tråden heter "For alle som digger PK Hunder skriv jeg her!".

Dere i Fri Flyt som har med forum delen å gjøre, Skjerp dere!

Man kan nesten ikke se en eneste post bli slettet, det er for latterlig! Når tråder som den jeg nevnte ovenfor blir publisert på forumet, blir man bare lei seg.

Man skulle hatt en utstemning av brukere som kunne tengt seg å være moderatorer.

Håper dere tenker litt på dette, og har et lite møte eller noe slikt.

Når jeg er i gang, burde forum programmvaren oppdateres, om ikke skiftes.Det er et must og kunne endre/slette innlegg. Noe som også mangler er "Stickys" eller "klistrede" tråder. Man kan f.eks klistre tråder om trick tips, valg av ski (kansje ny tråd hver sesong?) osv... osv...

Håper det er flere på forumet som føler med meg:)

Takk.

[hodlekve] #53196 11/01/2010 10:18 PM
Entusiast
Entusiast

Har nok bidratt sjølv til noko pisspreik (som mange/dei fleste andre kanskje). Men eg seier meg heiult einig i at ein bør få moderert noko av dette. Det bør vere eit forum, for saklege diskusjonar og meiningsytringar framfor å vere ein plass for pisspreik.

Viss ikkje vil ein få "ville tilstandar" her. Er det feks nokon som har prøvt å søke etter sakleg informasjon på forumet til steepstone.com? umulig!! og legg ein inn eit saklig innlegg vert ein spamma ned. Slik håpar eg ikkje det blir her!!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå