Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Søkefunksjonene på FriFlyt
#53140 07/10/2008 7:30 PM
Animal Offline OP
Ivrig
OP Offline
Ivrig

Mulig det er jeg som er dårlig mht benyttelse av søkefunksjonene på FF? Jeg tar gjerne imot tips.

Det er veldig mange spørsmål som dukker opp på nytt og på nytt. Enkelte ganger har jeg forsøkt å finne "gamle" forumtråder og innlegg som vil gi nye spørsmålsstillere meget gode svar. Grunnlaget for dette innlegget:

1) Vi må ha stor forståelse for at spørsmål stilles på nytt og på nytt. Jeg mener respekt for nye på dette forumet, og at ikke alle følger like kontinuerlig med.

2) En betre søkefunksjon vil, etter min mening, føre til at enkelte av oss kan henvise mer istedenfor å skrive på nytt. Dette vil også føre til, ja etter min mening, at vi vil beholde mange fler av de som virkelig har noe å fare med, på forumet.

Synspunkter?

Re: Søkefunksjonene på FriFlyt
Animal #53141 07/10/2008 7:38 PM
Entusiast
Entusiast

En utvidet forumfunksjon, med muligheter for "stickies", samt bedre søkemuligheter. Et alternativ er å søke via google, enten ved å spesifisere hvilket nettsted man vil søke gjennom eller ved å bruke søkeboksen til venstre på siden her.

Animal #53142 16/10/2008 1:00 AM
Medlem
Medlem

Edit knapp er et must og da! Rart at ikke fri flyt forumet har den funksjonen.

Og, ja. Søkefunksjonen er ikke noe bra den heller. Jeg kan finne artikler og så søke på ord, tittel, setninger og jeg finner ingenting.

Animal #53143 16/10/2008 2:00 AM
Entusiast
Entusiast

Sitat SiSt:En utvidet forumfunksjon, med muligheter for "stickies", samt bedre søkemuligheter. Et alternativ er å søke via google, enten ved å spesifisere hvilket nettsted man vil søke gjennom eller ved å bruke søkeboksen til venstre på siden her.

Nå byttet de faktisk til Google-søk på siden her for en stund siden, om du ikke har lagt erke til det.Man kan også velge "gammelt søk", om man er gammel.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå