Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Forsvarsreklamen
#53010 28/02/2005 2:53 PM
Entusiast
OP Offline
Entusiast

Noen flere som iriterer seg grønn over forsvarsreklamen? ikke bare har vi verneplikt, men vi må også slite med at forsvaret klundrer til favorittsiden vår!

Satser på at milliard smellen tar knekken på reklamebudsjettet slik at man får fjernet den utrolig irriterende "komme-i-veien-for-side-innholdet-funksjonen".

Hmm..
KristianK #53011 28/02/2005 3:49 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

... Mozilla Firefox + Adblock extension. Funker helt ok, ikke en reklame har slippet igjennem siden FF ble bygget om til reg. side i hvert fall. Mener endda att reklamene registreres som vist ifht FF sine sponsorer selvom ikke jeg ser det (kanskje noen med bra datapeiling som kan be/avkrefte dette?), i.e. taper ikke FF på att jeg ikke ser reklameme. Mange websider som speedes opp mye på denne måten også; og sidene rendres som vanligt uansett - det er blir bare romme felt med bakgrunnsfarge der reklamene kunne ha vært.

Så nei, jeg irriterer meg ikke på forsvarets reklame selv om jeg faller lenger fra målgruppen enn de fleste wink

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå