hva er det egentlig med filmene som kommer med friflyt-bladet?de er som oftest utrolig hygge å se på!noen av dem kan jeg se mange ganger uten å gå lei!:grin
men her om dagen tenkte jeg at det var på tide å gå fra snakk til handling, så jeg handla inn "long story short", "high five", og "realtime" fra Level 1 prod.samt "magic moves" og "corduroy" (rage films)....
men så denne bitre triste Corduroy! når man KJØPER en skifilm, har man en heeelt annen forventning enn når man skaffer seg en dvd gratis i Fri-flyt-bladet!så denne filmen (corduroy), var en NED-tur uten like!Sammy C. var den eneste som greide å gjøre denne filmen verdt hundre spenn!ellers var jo kjøringa ok, men dette er IKKE en film som er verdt 300 k (for ja, på DAD.no selges den for nettopp det)...kamera bruken, var trist, absolutt ikke det man forventer av en 2007 made film! No-name films sin gratis film for nedlasting, KNUSTE denne filmen!
så jeg har kommet fram til 2 1/2 konklusjoner:-vær forsiktig hvga du bruker pengene på! (ikke bruk dem på Corduroy!!!)-Gratis-filmene fra Friflyt EIER!-Bare kjøp de ski og snowboardfilmene som blir hyllet av anmeldere og forum-skribenter!
nå gleder jeg meg til opptur med REALTIME, for den er vel bra!!!???