Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
skifilm-synspunkter?
#50252 29/06/2008 2:28 AM
Findus Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig

har sett, og er veldig fornøyd med teaseren til "theory-3 media" for 08, men er det noen som har sett "[PHOTO]PLAY", og som har synspunkter om denne filmen?tenker først og fremst på:-kreativ kamerabruk?-høy kvalitet på kjøringa?-og forholdet mellom parkkjøring, streetrail og BC?

(har lest omtalen av filmen, men den kan ofte være svært forskjellig fra åssen filmen faktisk arter seg..)

hmm
Findus #50253 29/06/2008 5:06 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Jeg har photoplay, kjøpte den på robinshood:)

Likte faktisk ikke den filmen, kjøringa var veeldig bra, men musikken var helt forferdelig etter min mening. Ikke noe spesielt med redigeringa heller, og ingen drøye kameravinkler. Det er en god blanding av park/ BC, men mest BC.Vet ikke hvordan den nye filmen blir, den ser jo myye bedre ut enn photoplay. Hvertfall i følge teaseren!

Hvis du vil kan du sikkert låne den av meg:) Vi bor jo ikke så veldig langt fra hverandre..

jepsi pepsi!
Findus #50254 29/06/2008 11:23 PM
Findus Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig

det kunne jo gå!men for å si det som det er, så "kaster" jeg ikke bort en time på en dårlig skifilm:wink

ellers takk for bra synspunkt!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå