Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Ski around the rockies, erfaringer?
#49016 05/02/2011 11:22 PM
punnani Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei! Vi reiser på ski around the Rockies om 12 dager med Langley:) Noen som har erfaringer med Langley? Håper bare at nivået på de andre deltakerne er likt med min gjeng: "intermediateexpert".Hååpløst og få svar fra Langley ang muligheter for shopping ved ankomst i Calgary, noen som har shoppet i Calgary og vet om bra skibutikkersentre? Det vi vurderer på og handle ved ankomst er tekniske jakkerbukser samt hansker og googles. event nye søkere.

Setter pris på tbm:)

Re: Ski around the rockies, erfaringer?
punnani #49017 06/02/2011 1:56 PM
Fersking
Fersking

Jeg har rejst meget m Langley til La Grave (LG) og Canada, men det vel ca. fire år siden jeg var på sidste tur til LG. Jeg synes at Langley har styr på alm. service, indkvartering, mad og transport i et niveau, der fint afspejler deres priser. Angående sammensætning af teams har jeg kun erfaring fra LG og her var det Pelle Lång (PL) og hans guider der stod for den del - det var varierende succes ift hvor mange deltagere der var, men PL var dog ikke bleg for at køre deltagere uden de krævede færdigheder ud på et sidespor så det ikke gik ud over helheden.Shoppingmuligheder?? det er nok bedst forhandlet med jeres konkrete guide og de andre deltagere, men det er underligt (og overraskende uprofessionelt!) at Langley ikke giver jer et svar. Men god tur over there - må sneguden være med jer :-)

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå