Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Mammoth/indre California i midten av mai
#48995 12/03/2010 1:43 AM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei folkens!Skal en tur til California fra midten av mai og utover. Reisefølget skal på en gørrkjedelig googlekonferanse i San Fransisco de første dagene. Jeg tenkte å finne på andre ting imens og lurte på om noen har noen formening om hvordan skiforholdene er i midten av mai i inner california, f.eks mammoth mountain. På hjemmesidene deres sier de at sesongen varer til ut i mai, avhengig av snøforhold. Er det evt andre plasser innenfor rimelig fly-rekkevidde som kan være aktuelle så seint sesongen? Er lite kjent med skisteder/snøforhold i usa, det er derfor jeg spør. svar mottas med takk!

Re: Mammoth/indre California i midten av mai
ninjalars #48996 12/03/2010 7:12 PM
Entusiast
Entusiast

Tror det kan være temmelig lite snø og av den slitene typen. Mao sånn det alltid er på tampen av sessongen. Jeg vil alikevel tro at man kan ha det veldig fint der noen dager.

Jeg ble frista for å si det sånn.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå