Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Bad Gastein
#47518 12/10/2008 3:02 PM
tomtom Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei

Me er eit par som tenker oss ein tur til Bad Gastein i vinter. Frå starten av februar til starten av mars. Ca 1. mnd. Er for tida på jakt etter leiligheit i dette området. Har lest litt på andre tråder her inne på friflyt + badgastein.com, uten å finne det me ser etter.

Noken som har erfaringar om dette? Er det best å bu i sjølve Bad Gastein? Er jo intressert i å holde prisen nede, helst ikkje over 10000 for 1.mnd.

Turist info
tomtom #47519 12/10/2008 3:32 PM
Avhengig
Avhengig

Sjekk ut turist infoen i bad gastein.tror du finner link der på www.skigastein.com

Har ikke noe tlf nr eller mail tol folk som har boende der nede nå desverre.

Tror du skal slippe unna greit under 10000 vanlige prisen der nede er mellom 200 og 400 europ per pers i måneden.

Om du ikke finner noe i selve bad gastein så ville jeg gått for å finne noe i Bøckstein...ligger 10-15min gange fra Bg sentrum Eventuelt Bad Hofgastein som ligger 15 min m buss neden for bad Gastein. Men i Gasteiner dalen så er det Bad Gastein det skjer.

Sjekk også ut www.freeride.se der er det mange Bad Gastein tråder. Skal ikke ned på sesong igjen i år så kan desverre ikke sjekke ut noe for dere der nede.

Av erfaring så vet jeg at det kan være litt stress å finde noe så sent på sesongen. Det man eventuelt kan gjøre er å reise ned bo på Dorms på hotel Krone også lete etter boende når man er der nede. Haus Emma bruker å ha noe boende hvertfall..

Lykke til på letinga!

Re: Bad Gastein
tomtom #47520 12/10/2008 4:22 PM
tomtom Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Tusen takk for kjapt svar!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå