Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Bo i st.anton?!
#47388 16/11/2004 12:30 AM
More than words
OP Offline
More than words

Hei!Vi er fem stk som reiser ned til anton. Noen som vet hvor man kan bo? Vi kjører en Caravelle Coach nedover, men er ikke så keen på å bo i bilen hele oppholdet....

Hva må vi ca betale? Er det faktisk mulig å finne noe?

More than words
OP Offline
More than words

Er vel greit å si om dere skal være der hele sesongen det, eller om det er snakk om noen uker. Det er som regel ikke alt for vanskelig å finne steder å bo, men det kommer jo an på hvor mye man skal legge i det. Sjekk ut www.arlberg.comEllers har jo krazy noen leiligheter de leier ut. www.krazykanguruh.com

Lykke til.

More than words
OP Offline
More than words

heivi blir ut sesongen tipper jeg....

Takk!

Bilen er redningen
More than words
OP Offline
More than words

Når dere har bil er alt så mye enklere, da kan dere bo litt utenfor sentrum og kjøre til trekkene hver dag. Det skal være fint mulig og finne noe da.

More than words
OP Offline
More than words

Stanton begynner å bli seriøst utbygd, og det er langt å gå fra hotellene/pensionene i ytterkanten. Bo sentralt, det vil dere ikke angre på.

More than words
OP Offline
More than words

Takk for tips, men vet du hva vi må betale og sånn ca hvor store mulighetene for faktisk å finne er?

Bilen er kjekk, men greit om ikke vi MÅ bruke den hver gang!

På forhånd takk!

More than words
OP Offline
More than words

Takk for tips, men vet du hva vi må betale og sånn ca hvor store mulighetene for faktisk å finne er?

Bilen er kjekk, men greit om ikke vi MÅ bruke den hver gang!

På forhånd takk!

More than words
OP Offline
More than words

Vi er 7 stk som skal flytte ned dit i romhjula og blir der ut sesongen, skal bo litt uten for byen. Skal ha med oss en bil, men regner ikke med å bruke den så mye når det går skibusser hvert kvarter eller noe sånt. Tror ikke det er noe stress å ikke ha bil der!

More than words
OP Offline
More than words

Jeg er også klar over at det går buss, men hvor sent går den? Det blir fort noen øl etter en lang dag i bakken og fint om det går buss? Hvor er det dere skal bo? St.Christoph? Hvor mye betaler dere?

More than words
OP Offline
More than words

var der i fjor. bodde i st. jacob, 45 min gange fra sentrum...skibuss funker bra til å fra bakken, men det er kjipt i nattetimene. Da er det nattbuss til 5 euro eller taxi. nattbussen går bare til kl. 2. brukte altfor mye penger på det. kommer aldri i verden til å angre på det hvis dere finner noe sentralt. IKKE st, christoph! heller sentrum eller nassarein!om dere reiser ned tidlig er det ikke noe problem å finne noe billig.hvis dere skal jobbe litt der nede er det store muligheter til å få bo+penger i lønn. go tur! kaka

More than words
OP Offline
More than words

Hør på herren over, ligg langt unna St. Jacob, St. Christoph, Nasserein, Zürs, Lech. Prøv disse som ligger midt i smørøyet (i gågata):Hotell Kristall, middels priserPosthotell, dyrtSporthotell, dyrt

Ellers er det en masse billige gasthäuser og pensions midt i sentrum, kontakt turistkontoret, de er behjelpelige med booking. Gå inn på www.arlberg.com

Afterski: Mooserwirt ruler! (glem Crazy Kangaroo, bare mas)Utesteder: Funky Chicken, Postkeller, Underground (sistnevnte for de litt eldre)

God tur!!!

More than words
OP Offline
More than words

hehe, fo å være ærlig så vet jeg ikke for mye om stanton! Vi skal jobbe litt som ski lærer ned der, så skiskolen ordner med sted å bo. Vet heller ikke hva det kommer til å koste. Men hvis jeg får mail adressen din kan jeg sende litt mere info når jeg har fått vite mere!

More than words
OP Offline
More than words

Hallais FredrikAdressen min er marius_ml@hotmail.com

Send det du gidder, så er vi takknemlig for alt sammen!

Marius

More than words
OP Offline
More than words

Hallais FredrikAdressen min er marius_ml@hotmail.com

Send det du gidder, så er vi takknemlig for alt sammen!

Marius

More than words
OP Offline
More than words

finn dere et gästhaus nær sentrum hvor dere kan leie rom alle sammen, det er trivelig! Det ordner segnår dere reiser så tidlig, trenger ikke å book noe før. kanskje dere treffer noen hyggelige folk på veien?lykke til*Mooserwirt ruler ikke, ikke kk heller! begge er gøy først, så etterhvert er begge ikke sååå gøy,når du har vært der en stund!men ok, det er gøy!gled dere

More than words
OP Offline
More than words

Joa, Mooserwirt ruler, man må skvise seg inn på gølvet og vagge og hoppe, hele lokalet vugger og vagger og hopper, grip en quinde, klin litt, hun er med (bare du er kjekk nok seff), tafs litt, hun er med, men ikke regn med at hun stiller på avtalen du prøver å gjøre med henne, nyt i stedet øyeblikket der og da, kjenn puppene hennes presse seg mot deg, tafs, klin og digg Mooserwirt. RULER MAX!

More than words
OP Offline
More than words

St.Jacob er helt greit det, men ikke bo lenger bort fra byen enn kirka. Det tar maks 20 minutter å spasere fra sentrum og dit. 45 minutter du liksom ..da er det mye jäger innabords og litt gåing i feil retning vil jeg tro. Og Moose.....herregud!Du er vel av typen som synes danskebåten er det kuleste diskoteket du har vært på , og som har best damer også du ?Men tilbake til bosted:Lech,Zurs,St Christoph og Pettneu blir alt for langt unna. Det beste er jo såklart å finne noe i sentrum,men det koster. Anskaffer du deg en jobb,er det ikke uvanlig at bosted følger jobben.

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå