Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Studier med skikjøring
#47251 27/12/2004 9:27 PM
More than words
OP Offline
More than words

Hello! Tenker meg nedover til alpene eller evt. til Canada for å studere samt stå på ski. Kunne tenke meg et lett ett-års studie slik at jeg får en del tid i bakken. Noen som vet om noe som kunne passe for meg?

More than words
OP Offline
More than words

Universite savoie i Annecy, Collorado Moutain College i Steamboat Springs, eller kansje bare et fri år så det blir MYE tid på fjellet.

More than words
OP Offline
More than words

Jeg tar master i økonomi på universite de savoie i annecy. Det går veldig bra. Lit usikker på hvordan det er med relevante et-års-studier på skolen. Kommer litt an på hva du kunne tenke deg å studere. De fleste studiene er en del av en lisence eller en master. Uansett kreves det litt franskkunskaper. Jeg er den eneste utlendingen i min klasse. Jeg flyttet hit for å kjøre på ski, men det gjenstår å se hvor mye ski det blir. Sitter å ser opp på nysnøen mens jeg leser til eksamen. Litt trist.

Sjekk ut på univ-savoie.fr

More than words
OP Offline
More than words

Hei du kan vel bare melde deg opp til noen fag i Norge for å komme tilbake til eksamen på Universi og det finnes en del fag å velge mellom sats på noe du kan klare??Ellers sjekk med skoler i Norge ang deres muligheter for å utveksle deg til et sted du kan tenke deg??Se på nettet der finner du sikkert masse ang dette

More than words
OP Offline
More than words

Lurer litt på dette selv. Hva studerer du der? Går på handelshøyskolen nå, og kunne tenkt meg å ta master der. Trives du eller

More than words
OP Offline
More than words

noen som har noen universiteter å anbefale i nærheten av alpene? evnt. canadastuderer foreløpig jus, men kunne tenke meg medisin etterhvert. Noen som har erfaring med studier kombinert med MYE skikjøring? Dobbelt opp høstsemesteret har jeg funnet ut fungerer dårlig....

More than words
OP Offline
More than words

Jeg har studert i Calgary på University of Calgary. Mange utvekslingsstudenter der fra hele verden. Gode muligheter fra Norge.

More than words
OP Offline
More than words

Cesar Ritz college of Switzerland. En hotellfagskole i Sveitz som ligger 30 min unna alpinanleggene! sjekk ut www.ritz.edu

More than words
OP Offline
More than words

gateway college har opplegg i canada, absolutt til å anbefale, har reist med gateway selv. sjekk ut www.gatewaycollege.no for info.. lykke til smile

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå