Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Alpene anyone??
#47236 30/12/2004 1:31 PM
More than words
OP Offline
More than words

Trenger noen å dra sammen med. Mine to puddervenner har trukket seg i siste liten. Hadde tenkt å dra nedover sånn en uke etter nyttårsaften eller deromkring. Er åpen for mange reisemål. Hadde tenkt å finne noe mer puddervennlig enn Chamo eller andre dyre overbefolkede charterplasser. Alagna, Zillertal, Engelberg, Aostadalen eller no. (Klar for det meste). Blir sikkert til slutten av februar/begynnelsen av mars tenker jeg. Da er det på tide å komme seg hjem og nilese til eksamen...

Holder denne varm jeg
More than words
OP Offline
More than words

Godt nytt år til alle

More than words
OP Offline
More than words

Jeg og en kompis reiser nedover til monterosa 15 jan. Tenker å bo i Gressoney el. Alagna, men er fleksible mht destinasjon. Det kommer jo litt ann på denne snøen også.. Eneste som "begrenser" er at flyet går til Torino og at det blir temmelig lavbusjett. Blir ikke lenger enn 29 jan, men om du vil kan du jo maile meg, så avtaler vi kanskje noe?

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå