Hei! Har surfet ca 8 ganger nå på brettene som surfschool leier ut (ganske så store). Jeg synes de begynner å bli litt "kjedelige" og vil ha noe mer spennende og lekent. Hadde vært fint om dere kunne hjelpe meg med valg av surfebrett. Har selv 0 peiling på brett så hadde satt stor pris på DIN hjelp
du kan få kjøpe mitthttp://www.studersurfboards.com/surfboard/pill/
genialt brett for noen som kan litt og trenger en kortere brett, men fortsatt er nybegynner og trenger et med litt mer volum. det jeg har er 6,2 35,52 Liter.brukt 2 uker på Bali
Hei SondreaDu trenger et brett med flotation..Det er alt for mange som surfer feil brett (75%??) Hvor surfer du? Det er jo mange forskellige bølger. Det beste er et board med volumen nok til du padler bra etter mere end 10 min.. For lite brett= få bølger, tungt å padle osv..Et funshape, mini Malibu el samme stil med flotation må du ha..Når du har surfet 80 ganger er det tid til å se på andre brett... Ting tar tid og i surfing er det ingen snarvei desverre.. Håper du får mange bølger, men det krever riktigt brett..Hilsen Steen