Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Surfekamerater til min mann
#4653 26/01/2014 9:27 PM
asker Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Mannen min flyttet hit fra den Dominikanske republikk i fjor, og har seriøse Surfeabstinenser. Har har surfet i nesten ti år, er 25 år gammel og bor i Oslo. Det er som kjent ikke mange spots her, og jeg har hverkeb lappen eller bil, så kan ikke kjøre han noe sted for å surfe. Han savner å surfe, prate surf, prate bølger og henge med noen som skjønner hva han snakker om. Jeg er dessverre ingen surfer selv. Er det noen her som kunne tenke seg å la han henge på hvis man feks skal til Saltstein eller liknende? Han har ikke tørrdrakt eller våtdrakt, så det er noe vi må kjøpe eller han må låne. 

Re: Surfekamerater til min mann
asker #4654 09/03/2014 8:25 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Hei. Jeg har nettopp begynt å surfe og prøver å finne surfe kamarater. Jeg er fra Chile og snakker spansk. Det hadde vært hyggelig å treffe dere:-)

asker #4655 11/03/2014 11:22 PM
asker Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Så bra! Bor du i Oslo? 

asker #4656 22/03/2014 11:37 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Heng med i denne facebookgruppa: https://www.facebook.com/groups/oslosurfere/ Her finner dere flere likesinnede smile

asker #4657 21/06/2014 5:17 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Hej!

Såg tråden precis och blev intresserad. Flyttar till Oslo i slutet av september på grund av jobb och letar efter folk att surfa med.

Surfar mycket i Sverige, men vill försöka få lite surf i närheten av Oslo också. Någon som vill splita bensinpengar och samtidigt ha lite sällskap? smile

maila mig gärna (hans.gustavgustavsson@gmail.com) eller skriv här!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå