Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Pudderjakt i Bulgaria?
#46500 10/08/2006 9:05 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Sitter å drømmer om vinter og snø, og leker litt med tanken om muligens å stikke til Bulgaria for å jakte pudder. Hadde egentlig vurdert å reise til Libanon, men ...nei.. Noen som har erfaringer med Bulgaria som skidestinasjon? Hvor bør man dra? Når bør man dra? Off-piste muligheter?!Alle tips og råd mottas med takk

sjekk her
Jørgen DH #46501 11/08/2006 8:00 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

bansko
Jørgen DH #46502 12/08/2006 1:04 PM
Medlem
Medlem

jeg var i bansko i vinter (sjekk bildene på siden min). Jeg var der 18-26 februar. på bakgrunn av dette kan jeg egnetlig ikke anbefale noen tid og reise. Vi hadde utrolig flaks, og fikk et sinnsykt snøfall 3 siste dagen vår der nede. Dagene før det bar preg av bakkekjøring og mye øl og korte dager. Hadde det ikke vært for dette snøfallet hadde turen vært en katastrofe. For tro meg, du drar ikke til bulgaria for festen sin del!!! (hvis du da ikke er sykt keen på stripping og billige horer). Men er du fleksibel, anbefales det bare og følge med på nettet for å vente på snøen. Off-piste muligehtene i bansko er jævla bra, men det er ikke så eksklusivt som det var for noen år tilbake. Nå må du (som alle andre steder) være tidlig oppe, og det skader ikke med skifeller. Men hvis du derimot gidder og legge ut på tur, og ikke MÅ ha heisnær pudder, er mulighetene uendelige. Men ta med deg alt av utstyr hjemmefra, for det er vanskelig og finne der. God tur! j

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå