Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Ut på camper turnè, noen som har noen tips??
#45123 09/03/2007 11:28 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei, tenkte meg ut på turnè med camperen min disse dager(vw transporter 87mod). Telemarkski, snowboard, skredutstyr, surfebrett og longboard er fast inventar. Har 4 uker til rådighet.

Har ikke noen veldig store planer for turen men ser for meg å stikke innom Hoddevik og ende opp i Trondheim om et par helger for å delta i en bursdag.

Noen som har noen tips a`la "husk for all del å ta med ... på turen!!", "Du bør for all del få med deg .... (det og det fjellet, skitrekket osv) på turen!!" så mottas de med stor takk!!

Stryn
f.karlsen #45124 10/03/2007 11:37 AM
Ringrev
Ringrev

Siden du skal til Hoddevik så er det vel fare for at du passerer Stryn på din ferd til Trondheim. Og jeg tror også det kan være stor fare for at skitrekket der og fjellene forøvrig har gode forhold nå, uten at jeg er sikker, men det er meldt snø i høyden.

Skal man bestige ett fjell i området der så må det vel bli Skåla, kanskje man bør få med seg Lodalskåpa og, men sistnevnte er noe mer krevende både fysisk og utstyrsmessig siden man beveger seg på bre.Det er sikkert en Stryning eller innfjording her inne som vet hvordan føreforholdene der er nå og kommer til å bli noen dager fremover.

God tur i alle fall.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå