Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Bandit XXX med telis
#44912 01/10/2003 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Lurer på å kjøpe XXX til telemarkkjøring, det jeg imidlertid lurer på er hvordan denne skien er på hardt og vanskelig føre utenfor løypene. Vil den begynne å slå fært eller drar den igjennom det meste. Det er dette jeg savner med mine X-Scream. Ellers er det bare å slenge ut med kommentarer om andre ski. Hvordan ville foreksempel Rossignol Scratch fungere til dette?

Går som det suser...
More than words
OP Offline
More than words

Hadde xscream før, og var ikke særlig fornøyd med fartsstabilitet og stabilitet ved vanskelig og hardt føre! Kjøpte xxx og det var som natt og dag! Trenger ikke å bekymre deg så mye om føret lenger... 110% fornøyd

More than words
OP Offline
More than words

Har kjørt en del på xxx med linken, og dette er helt suverent, xxx er ikke den sterkeste skia i verden, lett å kjøre ut stålkanter o.l. kjøp sugardaddy istedenfor

More than words
OP Offline
More than words

TrippelX fungerer fint med telis, ein merkar ikkje bredden på skia like godt som med eksempelvis pocket R. Skia er kanskje litt tung, men bortsett fra det er det ei kjempegod ski.

More than words
OP Offline
More than words

Stor fornøyd med skiene, har montert 2mm lengere frem en normalt. Men sant som dem sier, dem tåler ikke veldig mye, men men... Er altid en bakdel. Men anbefaler med feks Cobra, bishop ol.. Syntes det ble litt for pinglete med Chilli på en så stor ski..

More than words
OP Offline
More than words

Takk!!! Det var akkurat det jeg ønsket å høre! DA blir det nok Trippel-X på meg! Gleder meg til snøen!!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå