Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
kicking horse
#44755 03/10/2003 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Jeg skal henge i Golden i Canada i noen maander. Noen som vet hvor mye det koster? Jeg tenker paa hostell / bumse-hus og heiskort. Ol-prisen er ogsaa ganske vesentlig. Er det noen andre billig-steder i Canada som er aa anbefale ?

More than words
OP Offline
More than words

Canada er generellt billig! Sesongkort i kicking Horse var mye billigere enn de andre plassene i BC, da jeg var der i fjor.....ca 1500 spenn tror jeg. mulig dette har økt litt i og med at plassen har kommet på kartet. Bo er og billig, motell ol. kan du få ned under hundrelappen, dess fler man er desto billigere er regelen. Øl i butikken er veldig billig, og canadisk whiskey....2.1 liter golden wedding på plastdunk, funker som f.....! Ellers er kikcking en kanonplass med mye god, lett tilgjengelig off-piste samt generellt masse trivelige folk. God tur!

More than words
OP Offline
More than words

tusen takk for svaret

More than words
OP Offline
More than words

Skal du reise litt rundt i området er fernie absolutt en bra plass å anbefalle.et relativt lite kjent sted med hyggelige priser og lassevis med snø.reiser du litt lenger vestover er white water en plass alle skikjørere med respekt for seg selv bør stikke innom.det er det og`billig med fantastiske muligheter for god offpiste kjøring selv lang tid etter siste snøfall. mye late folk der borte så ta med feller og mulighetene er ubegrensede!!god tur.

How to get there?!!
More than words
OP Offline
More than words

Drømmer om å ta turen til BC i vinter, men har et ganske beskjedent budsjett..... Kan noen gi tips om billigst mulig flyreise over; selskap, destinasjon osv?!!

See you there!?!!!

More than words
OP Offline
More than words

ca 4500,- T/R til Vancouver

Mange som har lagt planer?
More than words
OP Offline
More than words

Noen som har planer om å dra over alene? Vurderer sterkt å dra over i begynneslen av januar, men foreløpig er det ingen jeg vet om som skal over. Noen som kan tenke seg en rundreise på noen mnd?Leter etter billige flyreiser nå.

vancouver i slutten av feb
More than words
OP Offline
More than words

Hei.. jeg mellomlander i vancuver i slutten av februar. blir i fire-fem dager og er keen på å stå på ski i whistler, eller et annet sted dersom noen er lokalkjent. Er veldig interessert i å hooke opp med noen for de dagene hvis det er noen som er der for sesongen for å dele utgifter! Står på alpint/tele, og er i parken:offpist ca 50:50. Send meg en mail.

More than words
OP Offline
More than words

prøv marys motel.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå