Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Hva er nyttig å vite når en har tenkt å bli skibum
#44620 07/10/2003 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Planlegger å bli skibums til neste vinter og trenger alle gode råd.Vurdere å leie rom/liten leilighet i alpene. Primært Østerrike. Er det noen som har gode råd å gi? Nyttige webadresser etc. Hvor mye penger kan man regne med å bruke i leie( Jan til april/mai)

More than words
OP Offline
More than words

Du må huske å ringe morra de en gang i uka

det er viktig å vite..
More than words
OP Offline
More than words

...at man da ikke kaller seg selv for skibum..

More than words
OP Offline
More than words

Om du kan: proev aa finne tak over hodet foer du reiser ned.Dette med aa finne hus naar du kommer ned, er nesten umulig! Et tips: En weekendjobb kan vaere greit... du tjener litt penger + at helgene er stapp- fulle av folk. Da kan du kule`n litt i helgene og vaere fit for fight igjen paa mandag. En annen ting med det; jobben kan kanskje hjelpe deg med aa finne et sted aa bo! Jeg brukte ca.25.000 forrige sesong, og da er alt inkludert, t.o.m et par deilige Dynastar In Big ski. Kunne gjort sesongen bra mye billigere ogsaa.Jeg levde bra, spiste mer en kun pasta morra og kveld. Til slutt; jeg gjorde en sesong i Italia, og det var sinnsykt bra paa alle mulige maater.Og jeg har tenkt meg tilbake denne sesongen!! Vaer forberedt paa at Osterrike er dyrt naa, men blir det like mye sno der i aar som forrige sesong faar du det konge.Ciao!

More than words
OP Offline
More than words

Jeg trodde at en skibum var en bum! Hvordan i faens rike har en bum råd til å bruke 25.000,- på 4-5 måneder. Tror faen ikke en Oslobum (les: uteligger) bruker så mye spenn på en sesong på t-banenes offentlig toalett....

Useriøse innlegg
More than words
OP Offline
More than words

Lurer på om det er noen som underdriver litt. Viktig å spise godt og kunne kjøpe øl på after-ski.hvis du også skal bo relativt digg og sentralt må du ut med godt over det dobbelte av 25000kr. Var sesong ib whistler sist sesong. og budsjetter med 60-70 000kr i franske alper i år. Skal riktignok til et sted med veldig høye bopriser og være borte i 5 og en halv måned. Uansett er det kjipt å være max fattig hele tiden.

More than words
OP Offline
More than words

drikk mye øl og pul masse damer

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå