Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
beitostølen.....?
#44383 13/10/2003 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Mamma og pappa er akkurat ferdig med å bygge hytte på beitostølen. Dette blir altså min første hele sesong der oppe og derfor har jeg ikke akkurat fått no særlig kontakter enda. men jeg lurte bare på om det var noen som hadde hytte eller var der ofte som kanskje kunne gi meg noen tips. Har stått en del offpist der, men synes bakkene er litt tamme...eventuelt en kjøre partner hade jo vært kult. (jeg er 17 år, jente og kjører det meste) Tar i mot all respons med glede!

andre sida av dalen
More than words
OP Offline
More than words

Stå på den andre sida av dalen, Raudalen. Store offpistmuligheter, men ikke bruk opp nysnøen der jeg skal stå.

More than words
OP Offline
More than words

Raudalen er pudderparadiset der oppe...Selve Beitostølen er bare flate kipe bakker,men Raudalen er det motsatte! Med litt insatts tidlig vår og høst får du mange bra toppturer oppe på Flya også!Rett etter åpning av veien over flya er det ideelt å parkere langs veien å ta skiene på ryggen og finne en fin topp!!Sattser på en del toppturer/Road gap til våren der oppe....Har hytte i distriktet....

More than words
OP Offline
More than words

er du fin kan du kjøre mellom beina mine ned bakken på beitostølen:-)

More than words
OP Offline
More than words

høres bra ut gutta! setter pris på info. har stått en del i pudderet på raudalen...og må si meg enig, det er digg!

sorry men er ikke ute etter å stå mellom no bein ned bakken, men legg igjen en e-mail. så kan jeg ta kontakt når pudderet kommer. (det gjelder alle). Også kjempe keen på toppturer!

En ting til... ingen som har no info om kite også...har drit lyst til å prøve. Og hørt at det skal være bra muligheter for det over heisene på beitostølen.

hilsen Mari

More than words
OP Offline
More than words

Raudalen bygges ut i år, og blir fis godkjent...blir sikkert bra!

More than words
OP Offline
More than words

bra muligheter generelt sett mange steder i valdres, men gled deg til våren, da veien over valdresflya åpner. store vidder til fri disp. bruk også dragen din til å dra deg opp på en topp i jotunheimen en vårdag med bra vind. ellers er det alltid MYE vind på filefjell. (ofte for mye for en middels stor kite)

More than words
OP Offline
More than words

stortsett på alle myrer og flate sletter er det suvereb\nt å drive med kite.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå