Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
FF forum
#44148 17/10/2003 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Når skal lederne av dette forumet få satt en stopper på all usakleigheten som finnes her? Mitt forslag er steng hele forumet, det rammer mange men er kanskje best

More than words
OP Offline
More than words

Var ikke det å ta litt hardt i??!!

ikke skadelig med litt begrenset talefrihet
More than words
OP Offline
More than words

Sjekk www.utfor.com, der har de skjønt hele forum greia på en skikkelig måte. Moderatorer sitter og passer på at ting ikke sklir ut, og en viktig ting. Man må REGISTRERE seg for å få adgang til å legge ut innlegg og svare på disse. En slik løsning krever dog ressurser som FriFlyt redaksjonen sikkert ikke har. Og engasjerte mennesker på denne siden ser bare ut til å klage, så det er ikke så lett å se en enkel løsning på dette problemet. Tror sperring av en tre-fire IP-adresser hadde løst mye...

Desverre saa er ytringsfriheten aapen til alle,men
More than words
OP Offline
More than words

Jeg er enig at naar det finnes et forum som man kan diskutere, div saker saa er jeg ikke spesielt interresert i a se 10 inlegg som bare har en idiotisk komentart til inlegget. Desverre saa er jeg i utlande og maa betale for surfetiden paa internet cafeer, og i legden saa blir det endel penger man legger ned paa a se etter svar i det man ofte tror er noe serioes, men som viser seg og veare bare pisspreak.

Hva skal man gjoer? Hvis moderator gaar inn og sletter sa blir det som en slags Hitler hvor kun noen ting er lov, derfor vil jeg haape om en sakliger diskusjon som burde glede de fleste

More than words
OP Offline
More than words

Burde jo være rom for et norsk forum! Dette forumet suger på funksjonalitet og delvis innhold, og det er vel ingen grunn til at det ikke skulle gå an å få til et norsk forum tilsvarende freeride.nu?Finnes det ingen entusiaster med en maskin på nett som kan kjøre igang et skikkelig forum? Ellers burde jo konkurrenter som Ultrasport se muligheten....

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå