Hei !Har et spørsmål til dere der ute som noen kansje har et svar på.Jeg er mye ute i skauen og fjellet med snowboard på vinters tid,og da er det viktig å ha på seg undertøy som holder seg varmt og som samtidlig er fukttransporterende. Men problemet mitt er at jeg synes ALT klør. Både ull og syntetisk. Gikk til innkjøp av en Devold active i vinter i håp om at den kunne være behagelig å ha på,men den gang ei. Den klær og stikker som pokker den og. Så mitt spørsmål er: Finnes det noe undertøy som er egnet til disse formålene som absolutt ikke klør? Har sett at Norrøna har ei tynn fleece trøye. Kansje det er en løsning? Men fungerer fleecetrøyene på samme måte som feks. ei ullvangtrøye i merinoull? Jeg har også hørt at Angoraull skal være kløfritt,men de angoraulltrøyene jeg har sett,inneholder også saueull og litt syntetisk materiale. Håper noen tar seg tid til å svare,for dette problemet ødelegger litt av komforten ved å være ute.ettersom jeg må bruke bomullstrøyer når jeg er ute på tur,og dere skjønner sikkert at det kan bli en kald fonøyelse...Mvh Even