Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Kritikk
#43775 24/10/2003 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Jeg er lei friflyt. Det har blitt et helte blad og forteller altfor mye om ting som har skjedd for sinnsykt lenge siden. Åka skidor er jo så mye bedre. Friflyt har blitt som Norsk Klatring. Kan ikke vi få et skikjørerenes KRIMP??? Kom med noe nytt!!!

More than words
OP Offline
More than words

Gekko: Gi faen i surmulinga di, og lag heller ditt eget blad dersom du ikke har mere konstruktivt å komme med enn dette. Får da være måte på pre-menstruelle innlegg.

More than words
OP Offline
More than words

Ser ut til at folket deler seg i to leire.De som synes at det er alt for mye personfokus og heltedyrkelse. Mot dem som liker slikt.Selv tilhører jeg definitivt den først gruppa.Så derfor lurer jeg på hva som er så veldig interresant med å vite hvor og hva S. Hagen, R. Fagerli og alle andre profilerte fjes gjør og har vært...

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå