Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
uff
#43297 29/10/2003 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Idag er det konferansetime, pleier å gå greitt, men innsatsen på skolebenken har ikke vært på topp i høst. Har bare sittet og sett opp på de snødekte fjellene og drømt om vinter, snø og telemark...Den jævla skolen, skulle gått an å lære seg skikjøring på heltid med en gang etter grunnskolen.Har noen andre vært i samme situasjon eller? ikke spesielt morsomt vil jeg si...men livet går tross alt videre, som oftest i hvert fall...

More than words
OP Offline
More than words

Vet dette er noe som sikkert mange har sagt til deg foer, men jeg sier d likevel!! Proev aa hold ut, d er altfor stor sjanse for at du angrer senere om du gir opp naa!! Slet med det samme, men tok meg samme og gjorde det beste ut av det! Naar videregaanede var over dro jeg t australia for aa studere: Her faa rjeg 2 vintre, har fra slutten av november t begynnelsen av mars saa d blir mye ski hjemme. desuten blir d ski paa new zealand og her i australia! kan anbefales!!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå