Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Jeg vil ha mat!
#42661 05/11/2003 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Hva med en folkeaksjon for bedre mat i alpinanleggene her til lands!?Er vi ikke drittlei slappe hamurgere i knekkebrød med klissvåt gammel salat? Pølser som i værstefall får oss til å bli sengeliggende med oppkast i flere dager etterpå. For ikke å snakke om pommes-frittes`en som er et skall av frityr, eller en fettkokong med vann inni.Dispenser brus med nitti prosent isbit-vann. Denne maten er en hån mot både kundene og kokkene og er en skandale å tilby til den prisen det som oftest gjør rundtom i alpintanleggene i Norge.Bedre, lettere og billigere mat, takk!Nistepakke? -ja, men kanskje ikke når det er 15-blå ute og det eneste stedet med lys er midt i bakken.Gjør opprør, vær sint og bidra til å spre mat-talibanismen i vinter!

More than words
OP Offline
More than words

Maten er digg den da.. iallefall på norefjell... Du er ikke på restaurant... Skjønner at du er fattig og... ike klag så jævli a...

Må vel si meg enig
More than words
OP Offline
More than words

at maten som blir servert i restaurantene i alpinsenterene i norge generelt har dårlig kvalitet. Det er bare å ta seg en tur over grensa, så får man "gourmet-mat" (kanskje litt i overkant...) servert i bakken... Så lær av svenskene, de klarer å få det til litt bedre som regel...

More than words
OP Offline
More than words

Hva med noen dige baguetter i bakken... Hadde ikke det vært noe? Noe lignende subway hadde jo bare hvert helt konge!

More than words
OP Offline
More than words

liker varme vafler jeg...

Maten på Norefjell
More than words
OP Offline
More than words

Er virkelig ikke bra. Husker ikke hva kafeen som ligger midt i bakken heter, men de serverer en burger som er noe av det værste jeg har smakt. Jeg har ofte lyst på noe varmt når jeg skal spise etter å ha vært ute i kulda, men jeg kan ikke huske å ha vært i et eneste skianlegg som serverer virkelig bra mat. Jeg betaler mer enn gjerne for at det skal smake bra. Så jeg er med på en aksjon for å få de til å lage bedre mat.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå