Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Drittlei syting
#42313 11/11/2003 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

"evolve poeple....." Litt smålei syting om penger, skisteder, hva som er best av telis/brett/alpin... Skriv om sliping av kanter..... om prepping.... strykejern.... om skibokser..... hiking..... utstyr..... steder å reise..... osv... litt fåfengt forum når aller brukerne er svette stuegriser som er mer opptatt av å syte, enn å buke forumet konstruktivt.....

More than words
OP Offline
More than words

Slik forum brukes nå med alt det negative er det faktisk den totalte motsatsen til grunnlaget for hele Fri Flyt konseptet. Forumet er nå så fullt av negativitet at jeg tenderer mot streng sensur eller at det totalt avvikles. Folk må gjerne ha meninger og diskutere bærum, ski kontra brett osv men jeg synes ikke det hører hjemme her. Disse diskusjonene undergraver hele nettstedet.

More than words
OP Offline
More than words

Mye fjas ja - likevel, hvis man legger inn et seriøst innlegg, så får man ofte seriøse svar - og vice versa. Legg inn seriøse, gode spørsmål, så skal ivertfall jeg svare på ting jeg har peil på - hittil har ivertfall jeg fått god hjelp på ting jeg har lurt på. Men det er nå litt gøy å trekke opp folk også da... Blir litt tamt her, hvis det bare er seriøst - litt sånn glakristen åka skidor forum - det er nesten verre enn drittslenging mellom snørrunger og wannabies.

More than words
OP Offline
More than words

Men så lenge det kommer nye mennesker inn i skikulturen kommer de samme spørsmålene tilbake også. Mange lurer på det samme da. I tillegg til at de ikke gidder å lete etter spørsmål som er stillt tidligere. Jeg vet ikke hva som er mest irriterende, bærumsidiotidebatten eller fjortiser som stiller spørsmål om hva som er best av ditt og datt. Et forum er jo et sted for meningsutveksling og for spørsmål, så hvis du ikke vil bli spurt eller ikke vil lese dumme meninger så kan man hoppe over det? Jeg synes også at det er mye tull her, og at Red kunne sperra noen IP-adresser for å spare resten av oss for den værste fjortisidiotien. For min del driter jeg i dem, men jeg skulle nok i likhet med dere ønsket mindre tull. Men trenger vel ikke stenge forumet?

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå