Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Fader vår
#42264 12/11/2003 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Du som er i skyen la ditt navn ei besudles av regn og drittvær La min vilje skje på jorden gi oss skiføre Gi oss i dag vår daglige snø Og ta vekk alt regn når vi og holder oss unna all kunstsnø led oss ut i fristelsen frels oss fra hardt føre For dette fikser du, det blir pudder i morra Amen

More than words
OP Offline
More than words

velsignet være den som ber til beste for ski, for pudder er som manna fra himmelen; et mirakel de få forunt! måtte dagen komme, raskt, da vi enkle mennesker bøyer oss i snøen og kjenner pudder kile nesetippen!

forlat oss vår skyld
More than words
OP Offline
More than words

dæven jonas, det der var en bønn jeg kan like! Er det ikke også no greier om å forlate våre synder? Selv ber jeg pent om unnskylding for bruk av pitbull bindinger på sent 90 tall... og hvis det er noen som har syndet med blades eller monoski eller annet ukristelig svineri, så har de med å brenne skiten og ofre en gjøkalv fortere enn svint

More than words
OP Offline
More than words

Her prøver jeg med bønner til de høyere makter, men hva skjer? Absolutt ingenting. Nå betaler ikke jeg medlemskap i statskirka fordi jeg har en mistanke om at det ikke er verdt pengene, men likevel. Noe må han da få til. Han har ikke så mange prosjekter gående for tida etter det jeg kan skjønne. Sjekka skiinfo og det snødde 2 steder i går. Latterlige 2 cm. Kan man ta mannen der oppe med bakgrunn i markedsføringsloven? Jeg mener at han lover langt mer enn han holder. Sjefen over alle sjefer meg langt inn i det innerste av min utørkede rass. Han gidder ikke gi meg snø, jeg gidder ikke støtte han. Bibelen og fader vår er herved plassert i samme hylle som Selctkatalogen. Men det var et ærlig forsøk, jeg prøvde.

skriftemål sier nå jeg
More than words
OP Offline
More than words

Du må be om tilgivelse for dine synder, ellers funker det selvsagt ikke! Kom igjen du syndige menneske, list opp dine mørkeste tanker (feks. "hadde vært litt kult å prøvd snowblades egentlig") eller liknende...Også tar du 47 ave maria og 14 dager faste så skal vi se at det blir årning.

Da får han en sjanse til...
More than words
OP Offline
More than words

Jeg ber herved om tilgivelse for den mintgrønne skidressen jeg kjørte rundt i på slutten av 80 tallet. Jeg ber også om tilgivelse fordi jeg syndet en gang i 1995. mannen jeg kjørte ned i skibakken vred seg i smerte og stønnet, hans lille sønn sto ved siden av og gråt. Jeg ber herved om tilgivelse for at jeg rasa freskeste vei ned til bilen og skiftet jakke så ingen skulle kjenne meg igjen. Jeg var bare så usigelig glad i sesongkortet mitt, og ville ikke miste det. Beklager min materialistiske holdning, men jeg var en fattig student. Jeg har nå ofret det siste nummeret av Coctail, og håper dette kan bidra til at du vil se i nåde til meg og gi meg puddersnø. Jeg er dessuten rede til å ta min straff. Legger til noen Ave Maria i tilfelle du skulle være i det katolske hjørnet i dag.

Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria!!!!!(Til alle kristne: respect! mener ikke å være blasfemisk. Er bare sjuk etter snø).

More than words
OP Offline
More than words

halleluja!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå