Jeg ber herved om tilgivelse for den mintgrønne skidressen jeg kjørte rundt i på slutten av 80 tallet. Jeg ber også om tilgivelse fordi jeg syndet en gang i 1995. mannen jeg kjørte ned i skibakken vred seg i smerte og stønnet, hans lille sønn sto ved siden av og gråt. Jeg ber herved om tilgivelse for at jeg rasa freskeste vei ned til bilen og skiftet jakke så ingen skulle kjenne meg igjen. Jeg var bare så usigelig glad i sesongkortet mitt, og ville ikke miste det. Beklager min materialistiske holdning, men jeg var en fattig student. Jeg har nå ofret det siste nummeret av Coctail, og håper dette kan bidra til at du vil se i nåde til meg og gi meg puddersnø. Jeg er dessuten rede til å ta min straff. Legger til noen Ave Maria i tilfelle du skulle være i det katolske hjørnet i dag.
Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria,Ave Maria!!!!!(Til alle kristne: respect! mener ikke å være blasfemisk. Er bare sjuk etter snø).