Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Lurt??
#41866 18/11/2003 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Har sett et og annet innlegg her inne de siste årene og de starter gjerne med: "Hva bør jeg velge..?". Har vi kommet dit at vi ikke lenger går i sportsbutikker og spør om hjelp? Er vi redd for at vi ikke for god nok hjelp? Tror vi at vi alltid blir lurt? Eller er det godt å komme inn i butikken å kunne fortelle ansatte om hvordan de bør gjøre jobben sin? Det har etterhvert kommet veldig mange gode nisjebutikker som kan hjelpe oss. Tror at vi må begynne å stole på folk som lever av å selge oss sportsutstyr. Eller skal vi stole på folk som sitter ved en skjerm og et tastatur og får alt jeg vet ikke har sett noe annet enn tester og lest hva andre mener??

More than words
OP Offline
More than words

Noen butikker kan noe av det de driver med, men går du inn i en butikk og spør om råd vet vi ikke hvor mye den personen har prøvd utstyret. Vi vet heller ikke det her på nettet. Alle personer er forskjellige og liker forskjellige ting. Det er ikke noe fasit løsning på hva som er bra for deg. Man må nesten prøve selv å se hva men liker. Jeg for eksempel digger den skia du har opppkalt deg etter Jeg har en gradert rc4 World cup. En som ikke har kjørt aktivt vil ikke kunne beherske hva denne skien har å gi og vil like en utleie ski bedre

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå