Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Forhold hemsedal
#41561 21/11/2003 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Hei, jeg lurer på om mildværet som var nå i uken har ført til snøtining/smelting i hemsedal? Lurer spesielt på om det nå er gjennomslagsføre der oppe. Og til slutt lurer jeg på om de har tenkt å åpne noen nye heiser, f.ex roniheisen til helgen? Alle tips mottas med takk!

en slags oversikt
More than words
OP Offline
More than words

Litt dårlig svar dette her, men snakket akkurat m noen i skisenteret. Temp -5 og litt filler i lufta (ikke mye). Jeg hørte også at de skal åpne Tindenheisen til helga. Dette har jeg ikke fått bekreftet. Snøforholdene er fine, med bra base. Litt mer nysnø og det blir pow pow mer plutselig enn du skulle ane.!.

Pudder til søndag
More than words
OP Offline
More than words

Det er hardt og fint i bakken. Men natt til søndag kommer det rundt 20 cm med fersk snø. Ta på deg tannbeskytteren og kom deg ut i skogen, så skal du se at det kan være bra blant trærne også!

More than words
OP Offline
More than words

Onsdag var det + 4 grader nederst i bakken. (Fønvind...) Det regna rundt lunch, men det gikk over til noen sludd/snø-byger utover dagen. Dvs det smelta en del. Torsdag var det minusgrader igjen, samme i dag. Pluss siden med at det har vært varmt, etterfulgt av vind og kulde, er at nå begynner sålen i terrenget å bli bra. Det ligger også noen gode lommer med myk snø i le-sidene oppe mot Tinden. Pt. går snøkanonene i bakken ved sida av Hammaren og Holdeskarheisen. I går og i dag har forresten det vært FIS renn i halve Hemsedalsløypa... Ha en bra ski-helg!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå