Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
skitur i bosnia
#40374 06/12/2003 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Sarajevo hadde vinter-OL i 84. Det betyr vel at de maa ha et ganske bratt fjell til aa arrangere utfor!? Det betyr ogsaa at det sikkert er mulighet for litt utenforbakke-kjoring !?Noen som vet?Jeg vet at Bosnia er forferdelig billig og det er sikkert ikke mange locals som raakjorer offpist??

Uvyrdslåmi i Bosnia
More than words
OP Offline
More than words

Jeg liker ideen din..Har du selv gjort noe undersøkelser?Det som gjelder nå om dagen er å finne nye spennende steder litt utenfor allfarveien..Ta kontakt så kan vi snakke om det!?

More than words
OP Offline
More than words

Jeg har vaert en tur i bosnia. Riktignok om sommeren og det var jaevelig varmt, men det var ogsaa meget meget billig saa jeg tenkte det kanskje var noe i tanken. Jeg har ikke sjekket noe ut, men jeg foler for aa gjore det.

Bosnia Munchen Gladbach
More than words
OP Offline
More than words

Var i Bosnia og lekte i Kongens klær for noen år siden, et og anna fjellet er det, men svært lite alpine muligheter. mye skog og miner. Gå for noe annet. Feks Libanon, der var jeg og lekte politi for enda flere år siden, der snakker vi fjell!

More than words
OP Offline
More than words

Det er flere steder å stå. Flest rundt Sarajevo, hvor de flesre høye fjell ligger. Var der i 1997 å sto på ski i et av anleggene. Tror det var storslalomarenaen. Her var trekkene greie (noen kulehull i stolpene) Masse snø, men da var det ganske dårlig med offpist da denne bakken lå i et av de verste kamp områdene og derfor minelagt. Dette er forhåpentligvis gjort noe med nå.

Anleggene heter Jahorina og Bjelasnica

More than words
OP Offline
More than words

Kan du tysk kan du lese om anlegget her. http://www.jahorina.de/deutsch/startseite.htmeller her (engelsk) http://www.jahorina.co.yu/index.htmDu kan også lese her hva andre syns om stedet. http://www.outdoorreview.com/pscSki,Equipment/Resorts/Europe,Eastern/Bosnia,Hertzegovina/,Jahorina,-,Bosnia-Herzegovina/PRD_13593_3956crx.aspx#reviews

More than words
OP Offline
More than words

stay on hardground.se etter flasker på pinne og busker i kryss.Makedonia har bedre infrastruktur og er litt mindre krevende å reise rundt i. knallbra fjell mot Albania, generelt flotte fjell i nordvest.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå