Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
RedBull Big Air i Åre :)
#39988 10/12/2003 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Hey!Jeg og noen kompiser har tenkt oss til åre i slutten av mars for å få med oss Redbull big air,.. var der i fjord uten å overnatte, og det var noe av det kuleste jeg har opplevd på lenge!Det jeg lurer på er om det er noen som har noen bra tips ang. overnatting?Har prøvd ulike hytter og hotell, men allt syns å være opptatt evt. at de er redd vi er noen studenter med for stor sans for festivus, hehe =) ikke vet jeg.Noen som har Tips?

More than words
OP Offline
More than words

ER bare helt sinnsykt bra! Slush og sol og toppløse chickies. Og et helvetes liv. Ser at det er i uke 13 i år, altså før påske. Bør ikke være noe problem å ordne krypinn da. Sjekk skistar.com. Litt dyrt på denne tida, men delt på mange, litt triksing med ekstrasenger og medbrakt liggeunderlag osv så blir det ikke så ille. Det er billigst i Bjørnen og Tegefjell, men det du sparer der går bort i Taxi.

Goda gamla Sunwing
More than words
OP Offline
More than words

Du er nødt til å bo på Åre Tott og Spa hotell. Det er kongebra, og ikke spes dyrt. Det ligger ovenfor sentrum, midt i bakken.

More than words
OP Offline
More than words

Bodde paa Are Skipalace i fjor, et skikkelig höl, men helt i min standarklasse. Billig var det ogsaa. Ligger rett under Tott ved trikken/sporbanen

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå