Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Beste Fri Flyt noen gang!
#39548 15/12/2003 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Det siste nummeret av Fri Flyt er det beste noen gang. Variert og en fin blanding av stoff iforhold til en stor målgruppe. Mye bra reiseskildringer som jeg tror treffer mange entusiaster. Som snowboarder er jeg spesielt fornøyd med snowboardtesten og artikkelen fra Geilo. Det er interessant å lese om tanker på hva man kan gjøre for å bli god. Tips iforhold til kjøring som artikkelen om bigjumpen er oså topp stoff. Jeg ønsker meg mer av slikt. Hva med en artikkelserie om forskjelige svingeteknikker på snowboard (og alpint, telemark) der forlk med mye kunnskap kan få boltre seg? Forsiden er også ekstremt bra. Den fanger og skaper en opplevelse av de beste dagene som finnes. Snø, kjøring og atter kjøring. Den setter seg som et skikkelig sug i magen.

More than words
OP Offline
More than words

Smart å ta med en guide til sikkerhet i park! Tøfft med stickers, skaff gjerne fra produsenter. Er jo god reklame det, for de som vil betale.. smile

More than words
OP Offline
More than words

Jeg er enig at dette nummeret var knallbra.Det andre er at Fri Flyt er så fengene, kanskje på godt og vondt, slik at da den kommer i postkassen leser jeg hele bladet på dagen og må vendte helt til neste nummer kommer for å få den samme gleden.Og det gjør bare at jeg har så sinnsyk lyst til å stå på ski men kan det ikke pga er for fattig nå.Vet ikke om jeg skal avsluttet med Lenge Leve FF eller forbaska FF for å stimulere større inntak av adrenalinkick som jeg ikke har råd til!!!.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå