Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Snø i myrkdalen!!
#38922 25/12/2003 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Blir det sesong åpning???Ja kanskje, det har snødd som berre da i heile dag og preppinga e i gang...Høyrde snakk om at det blir opning i morgon men tvile litt. Men no e da ikkje lenge til!!!Og til dekan so ikje har vå i myrkdalen endå... ta turen...da e knall bra løype!!!

Korleis kjem ein dertil?
More than words
OP Offline
More than words

Bur for tida i Bergen,og ifjor hadde eg sesongkort i Bavallen.ser litt mørkare ut i år,så eg må nok reise litt meir for å komme til snø.Kor langt frå vangen litt myrkdalen,og er det nokon bussar som går forbi der?

God Jol!

More than words
OP Offline
More than words

har ikkje myrkdalen noe heimesida for skiplassen.Vil vita noko meir

More than words
OP Offline
More than words

var på jobb der i dagog det var kjempe forhold med ein halv meter med pudder på toppen...det er ca 25 min frå voss med bil og ein kan finna meir info på heimesida : s med bil og for å vita meir kan ein gå inn på heime sida deira..www.myrkdalen.com

More than words
OP Offline
More than words

var på jobb der i dagog det var kjempe forhold med ein halv meter med pudder på toppen...det er ca 25 min frå voss med bil og ein kan finna meir info på heimesida : s med bil og for å vita meir kan ein gå inn på heime sida deira..www.myrkdalen.com

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå