Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
SPØRSMÅL!!!!!
#38696 30/12/2003 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Har akkurat begynt å kjøre twin tip og trenger noen råd:

Hvilke støvler bør jeg kjøpe når jeg kjører twin tip? Finnes det egen støvler som er beregnet på twin tip kjøring? Eller bruker du like gjerne helt vanlige f.eks racing støvler?Har look P12 bind.. Et par år gamle, er det noen sko som passer bedre til disse en andre? Er det noen som har noen okey årets, fjorårets eller 2 år gamle ski støvler tilsalgs kanskje? helst Lange eller tecnica.. Str 43-44. Må passe til 2 år gamle Look p12 bind.Fikk også tips om å satse på "Softboots".. Hva er dette?? de skulle visst være bedre å kjøre twin tip med... Vet ikke jeg men..

Rails, er det vanskelig? har så lyst til å prøve med ser så sykt vanskelig ut.. Er ikke hypp på å slå meg helseløs første gangen.

Så noen spørsmål om Lars Veen:

Hvilke sponsorer har han? Hvilke ski, bind og sko kjører han med? Og hvilket klesmerke er han sponset av?

More than words
OP Offline
More than words

Klare du ikje å presse inn fleire spørsmål i den teksten??.......

More than words
OP Offline
More than words

Skulle gjerne svart på innlegget ditt, men jeg skal ut om tre timer så jeg har ikkje tid. Sorry.

More than words
OP Offline
More than words

lag ett nytt innlegg for hvert spørsmål! (ikke frekt ment)

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå