Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Alagna
#38653 31/12/2003 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Hei! Jeg har lyst å prøve herlighetene i Alagna i februar, men har aldri væt der før. Derfor lurer jeg på om noen kan gi meg tips på følgende: Hvor kan jeg få rimelig overnatting (tips på steder) og hvordan er det enklest å komme seg dit fra Milano (leiebil, buss, tog...)?

More than words
OP Offline
More than words

Har du råd vil jeg absolutt anbefale leiebil..Det går buss og tog med diverse bytter underveis, men de går ikke utover kvelden. Har du bil kan du jo flytte på deg hvis snøen er kjip i alagna. Overnatting er det ikke mye av, men du finner noen få hoteller med ok standard.(Var der i 2001, så ting kan jo ha forandret seg siden da)

More than words
OP Offline
More than words

Hei. Tok tog/buss til alagna fra malpensa i fjor på denne tida. Enkleste rute er: Buss fra malp til novarra(flybuss) Tog novarra-varallo sesia og buss derfra til alagna. Buss fra varallo til alagna går svært sjelden, så jeg fikk noen kompiser til å hente meg i varallo. Ellers er denne turen lite problematisk. Kan være fordel å starte tidlig fra malp så du ikke risikerer å komme for sent til siste buss fra varallo..

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå