Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Slutt med det dritt preiket
#38387 04/01/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Jeg tror ikke det er vert a ga inn pa forumet lenger. 50% av alle innleggene har ikke noe med ski kjoring a gjore. De fleste innleggene handler om hva som er kulest a hva som er best av snowboard og telis. Dette er rett og slett latterlig. Alle dere som vil diskutere hva som er kulest av telis og brett ma finne seg en annen plass a gjore dette. Pa et forum skal man hjelpe folk til a bli bedre pa brett og ski ikke snakke dritt om alle andre...

More than words
OP Offline
More than words

derfor: har no`n testa årets Stöckli Stormrider XL (not DP) i deep deep pow (aka BC)?

More than words
OP Offline
More than words

Helt enig!!!!!!!!

More than words
OP Offline
More than words

en telis-homo som har skrevet dette innlegget!! bare de som gidder å irritere seg over slike ting! ta på deg den røde norrøna gore-tex outfiten din og gå deg en tur!!

More than words
OP Offline
More than words

prate nedsettende om klærne til andre, veldig homofilt. Får vel passe meg for gay-patrol neste gang jeg skal kjøre ski

More than words
OP Offline
More than words

det er akkurat dette som er sa utrolig dumt. Det var dette jeg ville ha frem. jeg star ikke pa telis a har heller ikke ei rod noronna jakke. Jeg liker a sta pa ski jeg. Akkurat na er jeg i usa for a sta pa ski og bare derfor. Det er langt ute pa kvelden na og jeg tror jeg ma legge meg skal nemlig STA pa ski i morgen ikke sitte inne i varmestua eller midt i bakken i timesvis.Fuck You!!

More than words
OP Offline
More than words

synes det er rørende at du prøver å få dette forumet til å bli en bedre plass å være, men desverre er nok verden slik at alle tar ikke ting like seriøst og noen liker rett og slett å rakke litt ned på folk. bedre at det blir gjort her enn ute på gata (eller bakkene i dette tilfellet!). MEN, siden du er i statene, kan du ikke stikke innom FN-bygget og stanse et par kriger òg med det samme?

Jeg er helt enig!
More than words
OP Offline
More than words

du så nå også, det var en som skrev noe om telis og alt sånn, i dette innlegget du kom med. Off det er så jævla irriterende, kan ikke dere holde tett. Her skal man stille et spørsmål, og få SERIØSE svar om ski utstyr, ikke om hva som er coolest av snowboard og telemark. Alle har hver sin smak og behag. De som vil kritisere, kan holde det for seg selv!

More than words
OP Offline
More than words

skal dere begyne å grine nå eller? at dere orker å sutre over slikt...

slutt å syt........
More than words
OP Offline
More than words

slutt å fuck a....er noen laymere hele gjengen her jo....

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå