Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
arcteryx
#38366 05/01/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Noen som vet hvor man får kjøpt arcteryx javelin, patriot eller sidewinder og til hvilken pris?

More than words
OP Offline
More than words

Du får kjøpt begge arcteryx jakker på denne butikken i Oslo.

More than words
OP Offline
More than words

Slå inn arcteryx på google. Du finner www.arcteryx.comKlikk på Dealer Locator lenkaVelg Norway og klikk List Dealers.Du får ei lang liste.Begynn på toppen og ring rundt til du finner noen som har det du vil ha.

More than words
OP Offline
More than words

De har arcteryx saker på Sykkeldelisk! Masse!

More than words
OP Offline
More than words

Har lagt inn det samme inlegget under en annen tråd, men føler det er på sin plass her også:

Hvorfor skal alle ha Arcteryx???? Styr unna Arcteryx, det er et merke som lever på et helt ufortjent rykte!! Vet om tilfeller der det har gått hull på arcteryxbuksene pga fall på hard snø, og hvis du sammenlikner med andre merker finner du fort ut at arcteryxproduktene er helt vanvittig overpriset! Tenk selv, og ikke vær så sinnsykt opptatt av hva som er pop akkurat nå. Jeg skal være enig i at Arcteryx har en del bra praktiske løsninger på jakkene sine, men det forsvarer ikke prisen. Sjekk feks de nye jakkene til Bergans.....stretchmembran, enkle løsninger, ikkeno dill dall og under halvparten av prisen på feks en arcteryxjakke!!

More than words
OP Offline
More than words

Du vet tydeligvis ikke hva du prater om. Arcteryx jakkene er de letteste, mest tekniske, mest slitesterke og dessuten best passform av samtlige jakker på markedet. De er dessuten noen hundre kroner billigere enn konkurrentene (Norrøna, North Face etc). Å begynne å sammenligne med Bergans er som å sammenligne Audi og Skoda.

Har selv hatt arcteryx sekk.....
More than words
OP Offline
More than words

.og kjenner to som har slitt hull på buksene etter fall på hard snø. Jakkene er stilige, men tåler heller ikke mye slitasje. Stilige og innovative løsninger, men ALTFOR høy pris , og UFORTJENT godt rykte i forhold til slitestyrke spør du meg.

Arcteryx vs. Norrøna
More than words
OP Offline
More than words

Jeg har hatt en Arcteryx-jakke i fire år nå, og har aldri vært så fornøyd med ei jakke - selv om den kosta det hvite i øyet. Glidelåsen er ganske slitt, men ellers er stoff og sømmer omtrent like bra som da jeg kjøpte den. Man får den kvaliteten man betaler for. Når det gjelder bukser som kommer i nærkontakt med snø, kan jeg nevne Arch Wall-buksa mi som fikk hull på det kevlarforsterkede kneet etter et fall på hard snø. Trodde Arch Wall skulle tåle mer enn det...

More than words
OP Offline
More than words

for alle råd og tips. ser ut som det blir arcteryx, marmot eller patagonia etter å ha sett litt. eneste som jeg ser negativt med arcteryx er prisen(5000 kr), ellers ser jo det meste bra ut. regner med at i den prisklassen er det meste bra, og mye er en smakssak.

More than words
OP Offline
More than words

Jepp.....du har skjønt poenget! Spørsmålet er om man vil betale skjorta si for et produkt som er oppskrytt, eller om man skal velge et billigere produkt som har vist seg å være helt på høyden med langt dyrere alternativer!!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå