Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
problemet med snowblades?
#37824 09/01/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Har hengt litt rundt i forumet en del nå og lest mye negatift om snowblades. Mange av vennene mine står på flisene og jeg kan ikke se at det er sååå stort problem.

kan kanskje være en fin start til små-tasser...
More than words
OP Offline
More than words

... men det holder ikke i lengden lille gutt! Alle som kjører snowblades kommer til fornuft når de blir litt eldre og tørr bak øra. Men folk får drive med det de liker best, om de har valgt riktig? neppe...

er kanskje ikke bladesene som er problemet
More than words
OP Offline
More than words

men de som kjører på de. tullinger hele gjengen.

More than words
OP Offline
More than words

... risikerer man å bli kjørt ned av blade-folk når man står i ro og blade-tullingen ser deg 100 meter før han når deg? Kan ikke tullingene svinge? Ser ut som fulle kråker når de prøver å svinge!

More than words
OP Offline
More than words

Det er ikke bladesene i seg selv som er problemet, men mange av de som kjører dem. Bladesene er så lettkjørte at de åpner for terreng som ferdighetene egentlig ikke tillater. Derfor de fulle kråkene. Hvis du derimot skulle se en god skikjører på blades får det et annet perspektiv, det er svært god slalåm/carving trening. Klarer du å holde skjæret hele tiden er det helt rått. Selv holder jeg meg mest i pudderet, eller unntaksvis på racingski rundt hovedstaden. Men jeg har et par nye blades som venter på meg i kjelleren. Guttungen har tatt de gamle. Foreslå heller for idiotene/kråkene at de tar seg et skikurs/privattime for å lære seg teknikk. Det er det de trenger.

More than words
OP Offline
More than words

D e alt ej he å sei

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå