Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Scarpa T-Race eller T1
#37097 15/01/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Hva er forskjellen på T-Race og T1. Er ute etter en sko som hovedsaklig skal brukes til løssnø/bratt terreng, men også på toppturer. Hvordan er erfaringene med Thermo inner sko?Hvilken sko skal jeg velge??

More than words
OP Offline
More than words

eneste forskjellen er stivheten på skallet. Race er ca 25% stivere sier de. Utformingen ellers er helt lik. Eneste stedet du har noe å hente på Race i forhold til vanlig T1 er i hardpreppa bakke med bakkeski. Det er min oppfatning i allefall. Thermostøvlene kjenner jeg ingen som har prøvd, men høres digg ut. Og så er alle støvlene blitt lettere pga thermo innerstøvlene, og det er i hvertfall ingen ulempe på toppturen..

More than words
OP Offline
More than words

har helt rett i alt hun ( han ) sier...skal du bruke støvlene på topptur kjøper du t1....ikke race. Kjenner heller ikkje til thermostøvlene i bruk men vet at de tilpasser seg foten bedre, slik som f.eks Garmonts G fit.

Har de nye thermostøvlene
More than words
OP Offline
More than words

De gamle innerstøvlene begynnte å bli dårlige, så jeg kjøpte de nye thermoene. Ble mye lettere, og sitter mye bedre på foten. Før hadde jeg mye vondt i føttene på forsesongen. I år har jeg ikke hatt problemer i det hele. :-) Anbefales

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå