Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
sinnsyk glede!
#37076 15/01/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Sitter her som smurf. 9 skidager så langt i sesongen. føreforhold i løypa er nært is. har snødd en halv cm idag, som bare for å irritere. har snudd døgnet. sitter på nettet, diskuterer fotball&ski. spiser snop. FINNER IKKE SNUSEN MIN!!! Natta synes lang. leter. lenge. FUNN! yess. tar en pris. lener meg tilbake. titter ut av vinduet. klokka er 0510. hva ser jeg. i skinnet av gatelysene, snøfiller! STORE, FEITE snøfiller som daler skrått ned mot bakken. mange feite filler. den typen som smelter på tunga og slukker tørsten asap. tenker på hva jeg skal gjøre om noen timer. kle på meg utstyret. møte gutta. ta scootern opp på fjellet, for deretter&dra på nedover i feite, lange puddersvinger. pudder. for et hærlig ord! så det skal jeg gjøre. rart hvordan lykken kan snu.. PUDDER TIL FOLKET!!! -EnJoY-

More than words
OP Offline
More than words

Pudder til scooterfolket? Er du same?

More than words
OP Offline
More than words

Lukter jeg rasefiendlighet her?Er vel samme om fyren er same eller ikke. Digg for han at han har scooter for å komme på fjellet da...

More than words
OP Offline
More than words

Gjett hvilken kommune i Norge det bor mest samer i? Svaret er OSLO! Hehe..og der bor ikke jeg.. ..forøvrig har jeg aldri sett en same i levende livet. Det nærmeste jeg kommer han solbrente samen i filmen "Svidd Neger", han har jeg nemlig sett.

Brett&skikjøring med med snørekjøring bak scooter på tur opp har du tydeligvis aldri vært med på. Er rimelig mye mer morsomt enn hva&ta heis eller beina fatt er! Hvis du har hørt om vannski, så er det ikke så veldig ulikt..

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå