Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Bør jibbere investere i susp?:)
#36864 19/01/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Det er uten tvil en investering å vurdere.. Den nye utfordringen nå er flest spins IN på railen.. Klarer du det får du respekt og viser en stykk wicked railing.. Bommer du derimot kan du oppnå å bli steril..YSSA!! Øss må nå videreføre twintip genene våre.Ellers kan snow board klare å stoppe twintip trenden.

Noen som allerede har gjort d..

More than words
OP Offline
More than words

Eller??? tja..skjønner poenget ditt woodbear...men spinner du på railen bør du vel ha ryggplate,hjelm,tannbeskytter,keepershorts osv osv...man kan vel aldri beskytte seg nok hvis du har tenkt å spinne inn,,vil tippe du faller ca 36 ganger før du mestrer det. Hva ligger egenltig prisen på en skikkelig robust kvalitets susp??

Egentlig ikke no vits i...
More than words
OP Offline
More than words

Jeg øvde på spin til rail en stund og falt uendelig med ganger, uansett om jeg fikk railen mellom beina landet jeg aldri slik at jeg ville hatt behov for en susp.Railen vil stort sett treffe innsiden av låret, men man kan jo være veldig uheldig da smirk

Løp og kjøp full hockeybeskyttelse, da er du nok ganske trygg :P

More than words
OP Offline
More than words

Som hockeykeeper gjennom noen år kan jeg med dette avkrefte ryktene om suspens nytte..Lander du med railen mellom bena tipper jeg det blir omtrent som å få en puck i ballene..Suspen tar kanskje imot det verste støtet, men sprer det så over hele området, noe som etter erfaring ikke anbefales..Så glem suspen og land riktig..

vis at du er mann...
More than words
OP Offline
More than words

.. gråt som en dame etterpå

Jibbere har liten tiss!!!!
More than words
OP Offline
More than words

Trenger jo ikkje susp då vel??? Alle jibbere må jo gjemme den vetle snabben sin i store ekle sæggeposer....Mens alpint og teliser stråler fram med bul på norønnabuksa si..jess!!!Ikkje ta dette so veldigt seriøst då....hehe

More than words
OP Offline
More than words

du redd for å tryne???så drit i prøv da vel....byn med sjakk....

LA meg si noe om det
More than words
OP Offline
More than words

En hockeysusp er konstruert for å få en smell rett forfra. Kjøp en kampsportsusp (den går helt bak og dekker scrotum i tillegg til vanlig beskyttelse foran.) Kombiner dette med en skikkelig rumpebeskytter-tight, så er du der. Et spørsmål: Er det så viktig å prøve å gjøre noe som nesten helt garnatert før eller senere kommer til å pulverisere en testikkel?? (au...)

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå