Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
gummiskogen
#36445 24/01/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Noen som kan si hvor man skal sikte for å treffe riktig i bunn ned gjennom gummiskogen? Er det veibroa eller gangbroa man bør ende opp ved?

More than words
OP Offline
More than words

Når du går av heisen følger du bare den røde eller blå løypa ned til heisen igjen. Sorry, men hvis du er såpass usikker på retningen i Gummiskogen bør du kjøre med noen som er kjent.

More than words
OP Offline
More than words

http://user.tninet.se/~cae948g/offpist.html

Omtaler en del "offpiståk" i Hemsedal.

More than words
OP Offline
More than words

Nå har jeg egentlig ikke tenkt å kjøre blå løyper, liker meg bedre utenfor løypa. Skal nok klare å finne et spor ned uansett, ned kommer man jo alltid. Ut fra hva jeg har blitt fortalt er ikke gummiskogen noe spesielt utfordrende, men det er jo hyggelig å slippe å gå for mye når man kommer ned mot elva. At man ikke har vært så mye i Hemsedal betyr ikke automatisk at man er idiot! Det finnes faktisk bra terreng andre steder og. Har nå aldri satt meg fast og det kommer jeg nok ikke til å gjøre i gummiskogen heller. Skal nok finne noen å henge på hvis det er det om å gjøre.

More than words
OP Offline
More than words

gummiskogen er oppskrytt.....

More than words
OP Offline
More than words

Det var faktisk godt ment. Sikkerhet er viktig uansett om nedfarten er spesielt utfordrende eller ikke. Hvis du venter litt på toppen av heisen, så kommer det noen snart som tar retningen rett frem. Spør dem om de skal ned Gummiskogen, og om du kan ta følge siden du er alene. Selv har jeg aldri fått, eller svart nei. God tur !

More than words
OP Offline
More than words

Gå rett fram fra heisen kjør ned i kløfta, sikt på veibroa/skinnfellgården. Umulig å ta feil. Har aldri vært borti noen skumle steder i Røggjelie. Powderdog er en gammel slu faen som vil ha Røggjelie for seg selv ;-) Hvis Powderdog er nervøs i Røggjelie er det ikke rart han har blitt gråhåret. Hehe.

More than words
OP Offline
More than words

en slu gammel gråhåret pudderulvskinnfell...

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå