Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
LAGE BILDESERIER... HVORDAN???
#35776 31/01/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Jeg prøver meg litt fram med photo shop og lager sånne bildeserier, med mange bilder i ett... Har digitalt kamera med motor. Er bare litt usikker på hva som er den enkleste metoden for å få "alle bildene på ett" slik at man ser trikset bilde for bilde, på ett og samme bilde! Noen som kan dette og vet om en lett metode?Send gjerne på e-mail...

More than words
OP Offline
More than words

uten at jeg er noen photoshop-master: Prøv å legg de ulike bildene i ulike lag, og bestem gjennomsiktighet. Burde vel kunne funke?

More than words
OP Offline
More than words

legg maske over objektet som skal repeteres. Hvis f.eks du ikke beveger kameraet i hele sekvensen trenger du jo ikke mer enn 1 bakgrunn. Beveger du kameraet når bildet tas må du kanskje ha mer enn ett bilde for bakgrunn. masken må legges helt inntil objektet. ser du nøye på den seth morrison plakaten som fulgte med friflyt ser du at jobben er litt hastig på den ene masken(sekvensen er fet den, men litt hastig). Forsk litt i help menyen på "mask". du finner ut av det her!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå