Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
briller med enkle glass?
#35464 04/02/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Jeg tenkte å kjøpe noen Scott-briller som sitter som et skudd og er rimelige, men det er enkelt glass. Jeg har bare hatt briller med doble glass før, så jeg lurer på om enkle glass blir håpløst mht. dogging?

More than words
OP Offline
More than words

Håpløst, Håpløst, Håpløst, Håpløst

Enkle glass: Helt OK
More than words
OP Offline
More than words

Jeg har cirka ett halvt dusin briller, og minst et par av dem har enkle glass. Enkle glass har aldri gitt meg problemer med dugging under kjøring! (Kanskje litt i heisen på spesielle dager.) - Jeg var alltid skeptisk til enkle glass før, men jeg ble overtalt til å kjøpe noen billige med enkelt glass, under argumnetet om at det bare var i svært kaldt vær jeg trengte dobblet glass. Jeg vet ikke om argumentet er riktig, men jeg fikk ikke problemer med dugg hverken på disse eller på andre briller med enkelt glass.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå